مدیریت کامل ویندوز سون باYamicsoft windows 7 Manger v2.0.1 Final
 
به پایگاه دانلود خوش آمدید
جمعه 13 خرداد 1390برچسب:, :: 18:19 ::  نويسنده : رئیسی

بدون شک می توان ویندوز سون را قدرتمندترین سیستم عاملی نامید که از سوی کمپانی مایکروسافت به دنیای مجازی معرفی شده و هر روز بر تعداد کاربرانش افزوده می شود . این سیستم عامل به دلایلی نظیر در اختیار داشتن ظاهری بسیار زیبا و رابط کاربری آسان در کنار پشتیبانی از بیشتر قطعات سخت افزاری ، افراد زیادی را به خود جلب نموده و رکورد فروش ۷ نسخه بر ثانیه را نیز که عددی اعجاب انگیز است از خود به جای گذاشته است . این ویندوز از قسمت ها و برنامه های مختلفی تشکیل شده که به دلیل ناآشنا بودن اکثر کاربران با آنها ، یا مورد استفاده قرار نمی گیرند و یا به طوری که باید و شاید از آنها استفاده نمی شود . علاوه بر این با تغییرات گسترده ای که در ظاهر سون نسبت به نسخه های قبلی خود نظیر ویستا و اکس پی به وجود آمده است ، بسیاری از ابزارها از چشم کاربرها دور مانده و ممکن است به اشتباه نظر آنها را تغییر دهد . از این رو شرکت نرم افزاری Yamicsoft با درک این مطلب اقدام به طراحی نرم افزاری نموده تا استفاده از ابزارهای مختلف ویندوز هفت را برای کاربرانش آسان تر از پیش گرداند . این برنامه که Yamicsoft Windows 7 Manager نام دارد با در اختیار داشتن بیش از ۳۰ ابزار کاربردی مختلف در زمینه های گوناگون ، به شما در بهینه سازی ،‌ افزایش سرعت ،‌ بالا بردن امنیت و دسترسی سریع تر به برنامه های مورد نظرتان در ویندوز Se7en کمک خواهد نمود . در ادامه با یک نمای کلی به معرفی بیشتر امکانات این نرم افزار می پردازیم :


 

اطلاعات
این برنامه با نمایش اطلاعات سیستم و تمامی قطعات سخت افزاری نصب شده بر روی کامپیوتر شما ، در کارهایی همانند پیدا کردن درایور های سخت افزاری و نحوه و میزان استفاده از پردازشگر یاور شما خواهد بود .


 

بهینه سازی
همیشه یکی از مشکلات کاربران پس از نصب ویندوز ، کاهش شدید سرعت بوده و هست . از این رو دانستن راهی که بتواند سرعت گذشته را برای شما بازگرداند در سریع تر انجام شدن کارها به شما کمک خواهد نمود . دست بر قضا این نرم افزار تاکید بسیار ویژه ای بر بهینه سازی ویندوز هفت داشته و با استفاده ابزارهای گوناگونش این کار را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام خواهد داد . زمانبندی کردن پروسه ها ، یکی از راههایی است که شما را حتی از اجرای ابزارها برای بهینه سازی بی نیاز کرده و خود به صورت اتوماتیک تمامی آنها را انجام می دهد .


 

پاک کننده
همانطور که می دانید همیشه فایلها و فولدرهایی در هارددیسک ما وجود دارند که به هیچ وجه استفاده از آنها نخواهیم نمود چرا که این اطلاعات در پی نصب و عزل برنامه های مختلف به جای مانده و تنها کاری که انجام می دهند ، اشغال نمودن فضا و از بین بردن فضای مفیدی است که می توان اطلاعات ارزشمند تری را جایگزین آنها نمود . نرم افزار پیش رو به شما کمک می کند تا به سادگی چند کلیک ، فایلهای بیهوده را یافته و با حذف آنها حجمی را که به طور ناجوانمردانه ای از دست داده اید ،‌پس بگیرید . پاکسازی رجیستری یکی دیگر از کارهایی است که با انجام آن افزایش سرعت بی نظیری را شاهد خواهید بود .

 

سفارشی سازی
همه ی ما می خواهیم تا کنترل کامپیوترمان همیشه در دست خودمان بوده و آنگونه که می خواهیم باشد تا کارهایی را که قصد انجام آنها را داریم سریع تر به اتمام برسد . استارت آپ یکی از بخش های مهمی است که تعیین کننده ی برنامه های آغازین به صورت خودکار در شروع به کار ویندوز است که با استفاده از ویرایشگر استارت آپ می توانید تنها نرم افزارهایی را که به وجودشان در ابتدای کار نیاز دارید ، اجرا کنید . ویرایش راست کلیک ماوس ، سفارشی سازی دسکتاپ ، منو ، تولبار و اخطارهایی که ویندوز به شما می دهد ، کار ابزارهایی است که در این دسته قرار می گیرند .

امنیت
تامین بودن امنیت یکی از نیازهای اساسی هر کاربر کامپیوتری است و این امر محقق نمی شود مگر به وسیله ی نرم افزارهایی که برای این کار ساخته شده اند . با استفاده از Yamicsoft Windows 7 Manager می توانید تنظیمات امنیتی بسیاری را مطابق با آنچه می خواهید انجام داده تا طعم شیرین امنیت را بچشید . رمزگذاری کردن فایلهای به انتشار گذاشته شده ،فعال/غیرفعال کردن آپدیت ویندوز ، جلوگیری از دسترسی به درایو ها و ساخت پسورد های رندوم از این جمله می باشند .


شبکه

با بهینه سازی کردن کانکشن اینترنتی شما توسط این نرم افزار ، افزایش سرعت را نه تنها در باز کردن برنامه و فایلها ،‌بلکه در دانلود اطلاعات و بازکردن صفحات وب نیز مشاهده خواهید کرد .

 

 

 

حجم : ۶٫۱۹ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود نسخه ۳۲ بیتی با لینک مستقیم

دانلود نسخه ۶۴ بیتی با لینک مستقیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 566
بازدید کل : 21901
تعداد مطالب : 252
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما